' Nieuwe start' 2016 - Reisverslag uit Mampong, Ghana van Marja Beekmans - WaarBenJij.nu ' Nieuwe start' 2016 - Reisverslag uit Mampong, Ghana van Marja Beekmans - WaarBenJij.nu

' Nieuwe start' 2016

Blijf op de hoogte en volg Marja

01 Januari 2016 | Ghana, Mampong

Een mooi 'nieuw' begin... voor Kawe

• 15 Juni 2016 - 17:54

Cor Beekmans:

Hallo, Marja.... Ik zie hier dat ik niet ver van jouw werk verbleef, ik woon zelf in Apirede naast Adukrom E/R. Je doet goed werk heb ik gelezen. Greetinzzzzz van je naam genoot.

Marja

Samenwonend in Boxtel Werk: Contactpersoon bij de Witte Zusters Mijn eerdere twee reizen naar Ghana hebben me laten ervaren hoe bijzonder het is/was om in een totaal andere wereld mensen te mogen ontmoeten. Ondanks de armoede, of misschien juist daardoor, vond ik het zo bijzonder om de gastvrijheid, vriendelijkheid en de mooi lach te voelen en te ervaren. Ghana... een land met vele tegenstellingen, armoede/ 'rijkdom'... hoop...wanhoop, teleurstellingen, verdriet, blijheid. Een land , als vele andere arme landen. 'Maar' Ghana is vanwege mijn eerdere ervaringen, voor mij de reden om nog eens terug te gaan. In de de hoop ergens een klein steentje bij te kunnen gaan dragen aan wat warmte, vreugde en wat steun. Hoe klein het ook "lijkt'... begin bij jezelf... de rest komt dan wel.

Verslag gelezen: 2033