Ga naar Ghana - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Marja Beekmans - WaarBenJij.nu Ga naar Ghana - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Marja Beekmans - WaarBenJij.nu

Ga naar Ghana

Door: Marja Beekmans

Blijf op de hoogte en volg Marja

03 December 2014 | Nederland, Boxtel

vrijwilligerswerk in Ghana Omschrijving: Ja.. dan is het bijna zover..!

* februari 2015 vertrek ik naar Ghana. Plaats: Mampong
* project. Mampong Babies Home

Dit weeshuis is opgericht in 1967. Dit was in de jaren dat er veel moeders overleden tijdens de bevalling en de kinderen hierdoor weeskinderen waren. Extra zorg was dus erg belangrijk in die periode. Op dit moment neemt Mampong Babies home nog steeds kinderen aan die hun moeder zijn verloren, tijdens of vlak na de geboorte.. De baby's zijn vaak erg zwak en worden de eerste jaren van hun leven verzorgd. Wanneer zij weer gezond zijn worden ze herenigd met hun familieleden. Op het weeshuis zijn maximaal 50 baby's en 36 medewerknemers. Daarnaast zijn er het hele jaar door vrijwilligers die zeker nodig zijn om de kinderen alle hulp te bieden die nodig hebben. Reisdoel: Werken in het buitenland Periode: van 8 februari 2015 tot en met 9 maart 2015.

• 14 Januari 2015 - 19:48

Rita:

Echt aftellen nu! Veel reisplezier Marja. Groetjes Rita

• 07 Februari 2015 - 16:03

Wim En Nelly:

Goede reis en dat het een maand met veel voldoening mag worden.wim en nelly

• 04 Maart 2015 - 14:25

Agnes Van Doorn:

Hoi Marja
    Geniet van de laatste dagen in dat mooie bijzonder land
    Welkom terug in Nederland
    Knuffel Agnes

• 03 Juli 2015 - 12:42

Christopher:

Great job Marja!May the good lord continue to bless you.This is the son of your late friend Faustina from Bolgatanga.I lost contact with Fr. Piet and have since been searching for your email address to send you a mail.Will really appreciate it if you could reply me via my email address.