Sponsoring project, Ghana 2015 - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Marja Beekmans - WaarBenJij.nu Sponsoring project, Ghana 2015 - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Marja Beekmans - WaarBenJij.nu

Sponsoring project, Ghana 2015

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

23 December 2014 | Nederland, Boxtel

Beste lieve allemaal,

Geweldig te ervaren hoe ieder op zijn manier met zijn/haar mogelijkheden wil sponsoren. Familie, vrienden/vriendinnen/collega's , maar ook mensen die mij niet echt kennen en het horen via via...! Een sneeuwbal effect! Komt goed uit nu in deze tijd ;-).

Ondertussen is er al zo een 700 euro gedoneerd, wat geweldig.

Een ieder die mijn dagboek gaat volgen kan t.z.t lezen waar het geld aan besteed gaat worden.

Lieve mensen, alvast hartelijk dank voor het vertrouwen en de giften. Ook hartelijk dank voor de mooie reacties die ik hoor. Het doet mezelf goed en geeft me de nodige stimulans.

Voor ieder een goed 2015 en met veel warmte en aandacht voor elkaar in 2015.

hartelijke groeten,

Marja

• 29 December 2014 - 22:38

Mieke De Reus-Kapteijns:

Lieve Marja,

Veel succes met de voorbereiding van je mooie, grootse, warme en liefdevolle reis in 2015!

• 01 Januari 2015 - 22:22

Linda & John:

Erg leuke site. We gaan hem goed in de gaten houden. Wat goed dat er al zoveel mensen sponsoren. Erg lief. Wij zijn in ieder geval apetrots:-)

• 27 Januari 2015 - 21:52

Iris En Dave:

Lieve Marja,

Wat geweldig dat je dit doet!
    Ik ga deze site goed in de gaten houden en ook zeker geld doneren!
    Jij zorgt dat het goed terecht komt. Heel veel succes met de verdere voorbereidingen!

Liefs van Dave Iris en Robin xxx

• 29 Januari 2015 - 10:57

Yvonne:

Hoi marja wat mooi dat je weer gaat veel succes met de voorbereidingen gr yvonne

• 30 Januari 2015 - 10:47

Rob Van Veijfeijken:

Beste Marja,
    Ik wens je heel veel succes met jouw project in Ghana!
    Groeten, Rob van Veijfeijken, Zorggroep Elde.